Exclusiv
5 motive care recomanda o firma pentru mutari mobila
Atunci cand trebuie sa transportam obiecte de mici dimensiuni si cu greutati reduse din locuinta sau de la sediul unei firme, acest lucru se poate face relativ usor. De cealalta parte, cand vorbim despre piese cu greutate mare precum mobilierul, provocarile sunt cu totul altele. Din acest motiv, atunci cand trebuie sa mutam mobilier intr-o noua locatie, trebuie sa gasim cea mai eficienta solutie pe care o putem avea la indemana.
Firmele care ofera servicii de mutari mobila sunt alegerea potrivita intr-o astfel de situatie. In continuare sunt amintite principalele 5 motive care sustin colaborarea cu o firma ce ofera serviciul de mutari mobila Bucuresti.
Demontare si impachetare corespunzatoare a mobilierului
Avand in vedere ca mutarea mobilierului inseamna ca acesta sa fie folosit in noua locatie, siguranta pieselor de mobilier trebuie sa fie un aspect de luat in considerare. Demontarea si impachetarea pieselor de mobilier de catre echipa de profesionisti inseamna un risc minim de deteriorare. Specialistii in mutarea mobilierului dispun de accesorii precum huse, cutii, hartie, folie cu bule de aer sau folie stretch pentru impachetarea mobilierului dupa ce acesta a fost demontat folosind echipamente profesionale.
Optimizarea spatiului pentru transport
Un al doilea motiv care recomanda aceste servicii se refera la optimizarea spatiului pentru transportul pieselor de mobilier. Prin prisma experientei, toate piesele de mobilier si obiectele care urmeaza a fi transportate sunt aranjate corespunzator in cutii si in interiorul autoutilitarei folosite pentru transport. In acest mod nu sunt necesare foarte multe drumuri pentru transportul mobilierului si a obiectelor care sunt mutate in noua locatie. Implicit nu creste nici costul serviciilor de mutare mobilier.
Evitarea stresului cu mutarea mobilierului
Un al treilea motiv in alegerea unei firme pentru mutare mobila Bucuresti se refera la faptul ca atunci cand colaborezi cu persoane specializate vei evita stresul procesului de mutare.
Acest stres poate fi prezent cand apelezi la prieteni si la rude care sa te ajute cu mutarea. Insa atunci cand lasi totul in seama profesionistilor, nu mai sunt necesare telefoane si rugaminti pentru a gasi persoane care sa te ajute cu mutarea mobilierului si nu vei mai depinde de disponibilitatea acestora.
Beneficiezi de contract pentru transportul bunurilor
Foarte important de amintit este faptul ca serviciul oferit de colaborarea cu o firma de mutare a mobilierului este garantat printr-un contract de prestari servicii. Toate bunurile si piesele de mobilier transportate sunt garantate printr-un contract, acesta reprezentand o garantie ca intreg procesul de mutare a mobilierului se va face in conditiile cele mai bune.
Transportul mobilierului si al bunurilor in siguranta la destinatie
In cele din urma amintim si motivul referitor la siguranta in care va ajunge la destinatie mobilierul transportat. Serviciul de mutare mobila Bucuresti oferit de o firma autorizata si acreditata inseamna ca vei beneficia de materiale pentru ambalare profesionala si de transport efectuat in conditii de maxima siguranta pentru mobilier si pentru bunuri.
Mai mult, manipularea se va face de catre personal cu experienta, iar inventarierea pieselor de mobilier garanteaza ca toate acestea vor ajunge la destinatie.
Exclusiv
HORIZON CITY | Noua ancoră rezidențială din nordul Bucureștiului
HORIZON CITY, un proiect rezidențial în valoare de 130 de milioane de euro, se conturează ca una dintre cele mai solide dezvoltări din zona Pipera, atât prin amploare, cât și prin direcția modernă pe care o imprimă noilor standarde rezidențiale din nord. Dezvoltat pe aproape 23.000 mp, cu 699 de apartamente și 926 de locuri de parcare, proiectul combină conectivitatea, funcționalitatea și o abordare echilibrată a confortului rezidențial.
Amplasat pe Bulevardul Pipera, într-o zonă în care piața rezidențială s-a maturizat semnificativ, HORIZON CITY beneficiază de proximitate față de centre de afaceri, școli internaționale, clinici medicale, retail extins și infrastructură rutieră strategică. Conectivitatea devine astăzi un criteriu decisiv pentru cumpărători și investitori, iar proiectul se aliniază acestui context într-un mod coerent.

„Conectivitatea și accesul facil la infrastructură sunt astăzi decisive pentru clienți. HORIZON CITY răspunde acestei maturizări a pieței prin poziționare, planificare și un concept orientat către nevoile reale ale zonei de nord”, afirmă Cătălin Apetri Director Dezvoltare, Horizon City
Cele 699 de locuințe sunt integrate într-un masterplan care pune accent pe lumină naturală, eficiența spațiilor și acces rapid la facilitățile esențiale. Cele două niveluri de parcare subterană și infrastructura verticală modernă susțin un flux optim, iar soluțiile constructive urmăresc durabilitatea, eficiența și reducerea costurilor de întreținere esențiale într-o piață atentă la stabilitate și predictibilitate.
„Ne-am concentrat pe soluții durabile, pe un nivel ridicat de confort și pe o amplasare care servește nevoilor reale ale unei comunități dinamice”, completează Cătălin Apetri, Director Dezvoltare, Horizon City
Dezvoltarea vine într-un context urban favorabil, marcat de investiții publice semnificative. Printre acestea se numără pasajul suspendat de pe Șoseaua Petricani, proiect care va fluidiza traficul în zonă și va susține mobilitatea. În proximitate, sectorul a bugetat realizarea unei parcări publice, a unui centru comercial și a unei săli polivalente, completând ecosistemul urban din jurul HORIZON CITY.
În acest context, reprezentanții North Bucharest Investments subliniază potențialul comercial al proiectului:
„Dezvoltarea infrastructurii și dinamica zonei cresc atractivitatea proiectului. În etapa de pre-sales, vedem un interes puternic din partea clienților și investitorilor. Pentru aceștia, HORIZON CITY înseamnă acces facil, potențial de apreciere și o opțiune stabilă într-o piață în căutare de proiecte sigure și bine poziționate.”

Într-o piață care s-a maturizat și pune accent pe predictibilitate, HORIZON CITY se diferențiază printr-o construcție responsabilă, finanțare proprie fără expunere bancară și un model de dezvoltare orientat clar către comunitate. Proiectul adoptă o filozofie people-centric, în care deciziile de proiectare sunt ghidate de nevoile reale ale locuirii urbane: lumină naturală, arhitectură funcțională, acces rapid la infrastructură și integrarea într-o zonă cu potențial urban în creștere.
Sustenabilitatea este parte structurală a proiectului: prin materialele selectate, prin eficiența soluțiilor tehnice și prin atenția acordată costurilor de întreținere.
HORIZON CITY mizează pe echilibrul autentic între confort, calitate și coerența unei comunități orientate catre sustenabilitate si un lifestyle cosmopolit.
Pentru o piață interesată de siguranță, valoare și perspectivă, HORIZON CITY devine nu doar o opțiune rezidențială, ci un reper de încredere în nordul Bucureștiului.
Exclusiv
O anexă gospodărească, cuprinsă de flăcări chiar pe 1 decembrie
În aceste momente, pompierii mehedințeni intervin pentru stingerea unui incendiu izbucnit la o anexă gospodărească în orașul Vânju Mare.
La fața locului s-au deplasat de urgență două autospeciale de stingere din cadrul Stației de Pompieri Vânju Mare și o ambulanță SMURD. De asemenea, în sprijin a fost trimisă și o altă autospecială de stingere din cadrul Detașamentului de Pompieri Drobeta Turnu Severin.
Echipajele intervin pentru limitarea și lichidarea incendiului care a cuprins anexa pe o suprafață de aproximativ 300 de metri pătrați.
Din fericire, nu au fost înregistrate victime.
Citește și: Două cutremure în România, în această dimineaţă
Exclusiv
Acțiune rutieră în sistem „Cascadă” în Mehedinți și Caraș-Severin: 61 de sancțiuni și 29 de permise reținute
Polițiștii din cadrul Inspectoratelor de Poliție Județene Mehedinți și Caraș-Severin au desfășurat, ieri o amplă acțiune rutieră în sistem „Cascadă”, coordonată de Serviciile Rutiere ale celor două județe. Scopul activității l-a reprezentat creșterea gradului de siguranță rutieră, prevenirea accidentelor și combaterea principalelor cauze generatoare de evenimente rutiere.
Zeci de sancțiuni și permise reținute

În urma controalelor, polițiștii au aplicat 61 de sancțiuni contravenționale, cu o valoare totală de peste 71.000 de lei. Dintre acestea:
- 37 pentru depășirea vitezei legale,
- 1 pentru depășiri neregulamentare,
- 17 pentru alte abateri,
- 6 pentru nefolosirea centurii de siguranță.
Tot în cadrul acțiunii, au fost reținute 29 de permise de conducere.
Polițiștii au legitimat 92 de persoane prin aplicația e-DAC și au controlat 88 de vehicule.
Astfel de acțiuni vizează responsabilizarea șoferilor și diminuarea numărului de accidente provocate de nerespectarea regulilor de circulație, transmit reprezentanții Poliției Rutiere.
Citește și: (VIDEO) Ploi torențiale și cicloane devastatoare în Asia: peste 900 de morți și sute de dispăruți
-
Exclusivacum 5 zileMehedinți: Primarul comunei Gogoșu, Jean Rogoveanu, a murit în urma unui infarct
-
Exclusivacum 7 zileDe ce spune Gabriel Nicolaev că „blocajele emoționale distrug viața înainte să distrugă sănătatea” – analiza unui concept promovat în cadrul CyGuru și Medicina Nicolaev
-
Exclusivacum 2 zileMehedinți: Un bărbat a murit strivit sub tractor, la Ilovăț
-
Exclusivacum o săptămână(VIDEO) Bărbat reținut pentru distrugerea unei autospeciale de poliție la Drobeta-Turnu Severin
-
Știri din județacum 5 zileCurățare Tapițerie Oradea – Soluții Profesionale
-
Socialacum 5 zileVitalitas, proiectul lui Dragoş Dobrescu, primul centru care oferă neurofeedback pentru seniori
-
Exclusivacum 6 zileMehedințean, cercetat pentru pornografie infantilă
-
Socialacum 4 zileVitalitas, proiectul lui Dragoş Dobrescu, aduce demnitate și viață activă seniorilor din România
