Exclusiv
Ghid SEO On Page-Star Marketing
Optimizarea conținutului pe măsură ce îl creați, monitorizarea performanței acelui conținut și re-optimizarea pe măsură ce trece timpul, sunt cei trei pași majori în implementarea unei strategii SEO de succes la fața locului.
SEO on-page este o tehnică de optimizare a motorului de căutare pentru a ajuta roboții motoarelor de căutare să înțeleagă despre ce este vorba pagina dvs. Prin modificarea și optimizarea caracteristicilor precum titlul Meta, descrierea, etichetele antet, linkurile interne, puteți crește șansele de a obține un rang mai ridicat în motoarele de căutare.
Când vine vorba de optimizarea unui site web sau a unui post pe blog, există doi factori principali în joc:
Optimizare pe pagină
Optimizare în afara paginii
Optimizarea în afara paginii se ocupă de optimizarea semnalelor care se află în afara site-ului dvs. web. De exemplu, backlink-uri.
Articolul de astăzi se va concentra pe optimizarea pe pagină și voi împărtăși o mulțime de tehnici bune de SEO pe pagină pe care ar trebui să le implementați în timp ce lucrați la optimizarea postărilor de pe blog.

Cele mai bune instrumente SEO On Page:
Există câteva instrumente SEO populare pe pagină care vă vor ajuta să analizați primele 10 rezultate pentru interogarea dvs.
Unele dintre aceste instrumente vor compara, de asemenea, pagina dvs. cu paginile de sus și vă vor oferi recomandări pentru datele de rezervă pentru îmbunătățirea SEO pe pagină.
Iată lista de instrumente:
Asistent de scriere SEO SEMRush
Frase (instrument bazat pe AI)
Utilizarea oricăruia dintre aceste instrumente SEO pe pagină vă va asigura că utilizați datele de căutare pentru a vă optimiza articolul pentru cerințele moderne de SEO pe pagină. Sunt ușor de utilizat și ar putea fi utilizate de dvs. sau de echipa dvs. de scriitori.
Acesta este un lucru pe care l-am folosit pe scară largă și așa ați găsit site-ul meu în căutarea Google.
Acum, să nu confundăm optimizarea SEO pe pagină cu optimizarea SEO la fața locului.
SEO la fața locului se referă la optimizarea întregului site web cu lucruri precum Sitemap și setarea structurilor de permalink.
SEO on-page optimizează conținutul pentru un cuvânt cheie țintă într-o singură postare de blog. Aceasta include utilizarea titlurilor adecvate, plasarea corectă a cuvintelor cheie, asigurarea calității conținutului și acordarea atenției la mulți alți factori.

De ce ai nevoie de optimizare SEO on-Page?
Acum, când unii SEO aud termenul „articole optimizate pentru SEO”, cred că acesta este un fel de practică proastă.
Dar nu numai că este rău, dar este necesar.
Iată câteva produse alimentare pentru gândire:
De ce nu vă clasați pe prima pagină a rezultatelor căutării?
Ei bine, sunt foarte multe motive, dar dacă nu acorzi atenție la SEO, acesta este probabil cel mai mare motiv.
Deci, atunci când optimizăm SEO pentru o postare, urmăm un anumit set de metode dovedite pentru a o clasa mai sus pe un motor de căutare.
Acum, Google nu ia în considerare doar scorul SEO pe pagină atunci când clasează un articol. De asemenea, ia în considerare mulți alți factori, cum ar fi semnalele de pe rețelele de socializare (partajări, aprecieri, tweets, urmăriți etc.), backlink-uri, autorizarea domeniului și multe alte valori off-page.
Scopul nostru cu SEO on-page este de a optimiza un articol într-un mod natural, dar inteligent, astfel încât motoarele de căutare să poată alege cu ușurință cuvântul cheie vizat și să aducă vizitatorii site-ului nostru.
S-au schimbat multe în ultimii ani. Deși SEO off-page este important, SEO on-page nu trebuie neglijat.
În special, regula de aur se aplică în continuare:
Conținutul este rege.
Un lucru pe care v-aș recomanda să-l faceți este să adăugați videoclipuri la postările de pe blog.
Videoclipurile nu vor doar să crească cantitatea de media din postările dvs., ci vor face și postările dvs. mult mai informative și mai bogate în conținut.
Veți vedea un exemplu despre ce vorbesc într-un minut.
11 tehnici SEO on-Page pentru o clasare mai bună în 2020
Înainte de a împărtăși câteva trucuri specifice, iată câteva lucruri non-tehnice pe care le puteți încorpora astăzi:
Îmbunătățiți experiența utilizatorului.
Asigurați-vă că site-ul dvs. web răspunde și că linkurile sparte sunt păstrate la minimum.
Asigurați-vă că cititorii care provin de la motoarele de căutare petrec mult timp pe site-ul dvs. Dacă ating rapid butonul Înapoi, clasamentul dvs. va scădea rapid.
Asigurați-vă că site-ul dvs. menține un standard de profesionalism.
Folosiți tehnici corecte de redactare pentru a face oamenii să rămână în jur.
Creați conținut bun.
Încercați să utilizați sub-rubrici bazate pe beneficii pentru a fi mai atrăgători.
Nu scrie puf.
Căutați feedback și îmbunătățiți-vă site-ul.
Așadar, acum voi împărtăși cu voi cei 8 factori de optimizare de pe pagina de care ar trebui să țineți cont în timp ce optimizați postările dvs. de blog.

1. Meta Titlu
Acesta este cel mai important factor SEO pe pagină. Motivul pentru acest lucru se datorează faptului că titlul dvs. este mai atractiv și optimizat, cu atât mai mulți oameni vor face clic. Și, în general, cu cât postarea dvs. crește cu mai multe clicuri, cu atât va fi mai mare.
Ar trebui să încercați să utilizați cuvântul cheie vizat sau fraza de cuvânt cheie spre începutul etichetei titlu (H1), dar dacă acest lucru nu este posibil, asigurați-vă că este cel puțin în titlu.
De asemenea, nu ar trebui să repetați același cuvânt cheie de mai multe ori în eticheta de titlu, deoarece credeți că va ajuta articolul să se claseze mai sus. Nu va fi. De fapt, ți-ar putea afecta clasamentul. Nu o face.
Și mențineți lungimea titlului sub 65 de caractere.
2. Postați structura legăturii permanente
Asigurați-vă că adresa URL este afișată corect este o valoare importantă a paginii. Din nou, ar trebui să utilizați cuvântul cheie vizat în adresa URL și să evitați utilizarea caracterelor speciale, simbolurilor, parantezelor, virgulelor etc. în cadrul adresei URL reale.
Utilizați liniuțe pentru a diferenția șirurile din structura URL. Acestea se numesc permalinkuri „frumoase” și sunt acceptate de majoritatea browserelor web.
Exemplu de legătură permanentă bună:
https://www.domain.com/post-title-separated-with-dashes
3. Utilizați etichete de antet adecvate
Ar trebui să utilizați etichete de titlu pentru a evidenția diverse titluri, sub-titluri și puncte importante.
În WordPress, titlul este setat la H1. Nu mai trebuie să mai folosiți etichete H1 oriunde în articol. Unul este suficient. Pentru pauzele de secțiune, rămâneți la etichetele H2 și H3.
De asemenea, nu utilizați prea multe etichete H2 sau H3, deoarece algoritmilor Google nu le va plăcea.

4. Utilizați tabelul conținutului
Deoarece a devenit important să scrieți un articol detaliat și, de ceva timp, articolele au o lungime de peste 5000 de cuvinte.
Utilizând un tabel de conținut, puteți ajuta utilizatorii să navigheze mai bine pe articolul dvs. lung, dar vă ajută, de asemenea, să câștigați link-uri salt în căutarea Google.
5. Densitatea cuvintelor cheie
Ar trebui să păstrați densitatea cuvintelor cheie în jur de 1,5% la sută cu un amestec de cuvinte cheie LSI. Dar, așa cum explică Matt Cutts în videoclipul de mai jos, nu există o formulă magică reală. Recomandarea mea este să folosiți cuvinte legate semantic pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă mai multe despre conținutul dvs.
Utilizați cuvântul cheie principal o dată în primul paragraf și din nou în ultimul paragraf. Și folosiți-l în conținutul în care are sens.
6. Metaetichete
Ar trebui să adăugați o meta descriere unică și relevantă cu fiecare postare pe blog.
Din nou, ar trebui să utilizați cuvântul cheie direcționat pentru utilizare în meta description. Am văzut o mulțime de avocați SEO că meta descrierea nu este un factor de clasare care cred că nu este corect. Am văzut o relație excelentă cu meta descrieri și clasamente optimizate.
În timp ce motoarele de căutare preiau cuvinte cheie, este important și pentru utilizatori să facă clic pe postare. Trebuie să scrieți meta-descrieri ușor de utilizat, care au sens și sunt legate de postarea dvs.
În ceea ce privește meta-cuvintele cheie, Google a precizat că nu le pasă de ele. Dar unele motoare de căutare, cum ar fi Bing, s-ar putea să le pese un pic.
7. Imagini cu text Alt + nume semnificativ
Optimizarea imaginii ajută foarte mult la generarea traficului din căutările de imagini.
Cuvintele cheie din „titlul imaginii” și „text alternativ” vă ajută să faceți postarea pe blog mai concentrată și mai direcționată.
Asigurați-vă că dați un nume semnificativ imaginii înainte de încărcare. Și, după adăugarea unei imagini la o pagină WordPress sau la un articol, adăugați text alternativ.
Un alt avantaj al utilizării imaginilor sunt:
Imaginile creează engagement.

Și cu cât un utilizator este mai implicat, cu atât este mai probabil să rămână, creșterea astfel a rangului general.
Dar există un punct foarte important de remarcat.
Imaginile mari vor încetini site-ul dvs. și dacă aveți un site de încărcare lent va scădea rangul dvs. Google. Deci, este foarte important să:
Comprimă imagini.
Folosiți un plugin de cache.
Folosiți un CDN.
7. Număr de cuvinte pe post
Postările de pe blog care nu conțin multe cuvinte de obicei nu funcționează bine pe motoarele de căutare. Acest lucru se datorează faptului că sunt de obicei văzuți ca fiind „mai puțin informativi”.
Desigur, există excepții, dar pentru un blog general bazat pe informații, crearea de postări cu cel puțin 1300 de cuvinte este noul standard.
Este întotdeauna mai bine să fii bine cercetat și prea informativ decât să nu oferi suficiente informații. Acest lucru este valabil mai ales dacă vizați cuvinte cheie extrem de competitive.
Iată cum se găsește lungimea cuvântului inactiv pentru SEO perfect pe pagina ON:
De asemenea, afișează alte date, cum ar fi „Cuvinte înrudite semantic” și „Citibilitate” din primele 10 rezultate ale căutării.
Acesta este cel mai bun mod de a găsi limita de cuvinte pentru un articol pe care încercați să îl clasificați.
Sugestie: analizați alte postări pentru cuvântul cheie vizat și vedeți câte cuvinte au.
Puteți utiliza instrumentele SEO de mai jos menționate pentru a analiza rezultatele de căutare în top 10 pentru cuvântul cheie țintă.
Deși nu există un număr „oficial”, postările mai lungi tind să se claseze mai bine, deoarece există de obicei mai multe informații acolo. De exemplu, această postare are peste 2.800 de cuvinte.
8. Adăugați schema
Aceasta este o tehnică SEO de pagină subutilizată pe care o puteți folosi pentru a vă depăși concurenții. Adăugând Schema (date structurate), ajutați motorul de căutare să înțeleagă mai multe despre conținutul dvs.
De exemplu, numărul de telefon și adresa de e-mail în subsol este cu siguranță valoros pentru vizitatorii dvs., dar motorul de căutare s-ar putea să nu aibă sens.
Utilizând schema, oferiți contextului relevanța potrivita.
Exclusiv
HORIZON CITY | Noua ancoră rezidențială din nordul Bucureștiului
HORIZON CITY, un proiect rezidențial în valoare de 130 de milioane de euro, se conturează ca una dintre cele mai solide dezvoltări din zona Pipera, atât prin amploare, cât și prin direcția modernă pe care o imprimă noilor standarde rezidențiale din nord. Dezvoltat pe aproape 23.000 mp, cu 699 de apartamente și 926 de locuri de parcare, proiectul combină conectivitatea, funcționalitatea și o abordare echilibrată a confortului rezidențial.
Amplasat pe Bulevardul Pipera, într-o zonă în care piața rezidențială s-a maturizat semnificativ, HORIZON CITY beneficiază de proximitate față de centre de afaceri, școli internaționale, clinici medicale, retail extins și infrastructură rutieră strategică. Conectivitatea devine astăzi un criteriu decisiv pentru cumpărători și investitori, iar proiectul se aliniază acestui context într-un mod coerent.

„Conectivitatea și accesul facil la infrastructură sunt astăzi decisive pentru clienți. HORIZON CITY răspunde acestei maturizări a pieței prin poziționare, planificare și un concept orientat către nevoile reale ale zonei de nord”, afirmă Cătălin Apetri Director Dezvoltare, Horizon City
Cele 699 de locuințe sunt integrate într-un masterplan care pune accent pe lumină naturală, eficiența spațiilor și acces rapid la facilitățile esențiale. Cele două niveluri de parcare subterană și infrastructura verticală modernă susțin un flux optim, iar soluțiile constructive urmăresc durabilitatea, eficiența și reducerea costurilor de întreținere esențiale într-o piață atentă la stabilitate și predictibilitate.
„Ne-am concentrat pe soluții durabile, pe un nivel ridicat de confort și pe o amplasare care servește nevoilor reale ale unei comunități dinamice”, completează Cătălin Apetri, Director Dezvoltare, Horizon City
Dezvoltarea vine într-un context urban favorabil, marcat de investiții publice semnificative. Printre acestea se numără pasajul suspendat de pe Șoseaua Petricani, proiect care va fluidiza traficul în zonă și va susține mobilitatea. În proximitate, sectorul a bugetat realizarea unei parcări publice, a unui centru comercial și a unei săli polivalente, completând ecosistemul urban din jurul HORIZON CITY.
În acest context, reprezentanții North Bucharest Investments subliniază potențialul comercial al proiectului:
„Dezvoltarea infrastructurii și dinamica zonei cresc atractivitatea proiectului. În etapa de pre-sales, vedem un interes puternic din partea clienților și investitorilor. Pentru aceștia, HORIZON CITY înseamnă acces facil, potențial de apreciere și o opțiune stabilă într-o piață în căutare de proiecte sigure și bine poziționate.”

Într-o piață care s-a maturizat și pune accent pe predictibilitate, HORIZON CITY se diferențiază printr-o construcție responsabilă, finanțare proprie fără expunere bancară și un model de dezvoltare orientat clar către comunitate. Proiectul adoptă o filozofie people-centric, în care deciziile de proiectare sunt ghidate de nevoile reale ale locuirii urbane: lumină naturală, arhitectură funcțională, acces rapid la infrastructură și integrarea într-o zonă cu potențial urban în creștere.
Sustenabilitatea este parte structurală a proiectului: prin materialele selectate, prin eficiența soluțiilor tehnice și prin atenția acordată costurilor de întreținere.
HORIZON CITY mizează pe echilibrul autentic între confort, calitate și coerența unei comunități orientate catre sustenabilitate si un lifestyle cosmopolit.
Pentru o piață interesată de siguranță, valoare și perspectivă, HORIZON CITY devine nu doar o opțiune rezidențială, ci un reper de încredere în nordul Bucureștiului.
Exclusiv
O anexă gospodărească, cuprinsă de flăcări chiar pe 1 decembrie
În aceste momente, pompierii mehedințeni intervin pentru stingerea unui incendiu izbucnit la o anexă gospodărească în orașul Vânju Mare.
La fața locului s-au deplasat de urgență două autospeciale de stingere din cadrul Stației de Pompieri Vânju Mare și o ambulanță SMURD. De asemenea, în sprijin a fost trimisă și o altă autospecială de stingere din cadrul Detașamentului de Pompieri Drobeta Turnu Severin.
Echipajele intervin pentru limitarea și lichidarea incendiului care a cuprins anexa pe o suprafață de aproximativ 300 de metri pătrați.
Din fericire, nu au fost înregistrate victime.
Citește și: Două cutremure în România, în această dimineaţă
Exclusiv
Acțiune rutieră în sistem „Cascadă” în Mehedinți și Caraș-Severin: 61 de sancțiuni și 29 de permise reținute
Polițiștii din cadrul Inspectoratelor de Poliție Județene Mehedinți și Caraș-Severin au desfășurat, ieri o amplă acțiune rutieră în sistem „Cascadă”, coordonată de Serviciile Rutiere ale celor două județe. Scopul activității l-a reprezentat creșterea gradului de siguranță rutieră, prevenirea accidentelor și combaterea principalelor cauze generatoare de evenimente rutiere.
Zeci de sancțiuni și permise reținute

În urma controalelor, polițiștii au aplicat 61 de sancțiuni contravenționale, cu o valoare totală de peste 71.000 de lei. Dintre acestea:
- 37 pentru depășirea vitezei legale,
- 1 pentru depășiri neregulamentare,
- 17 pentru alte abateri,
- 6 pentru nefolosirea centurii de siguranță.
Tot în cadrul acțiunii, au fost reținute 29 de permise de conducere.
Polițiștii au legitimat 92 de persoane prin aplicația e-DAC și au controlat 88 de vehicule.
Astfel de acțiuni vizează responsabilizarea șoferilor și diminuarea numărului de accidente provocate de nerespectarea regulilor de circulație, transmit reprezentanții Poliției Rutiere.
Citește și: (VIDEO) Ploi torențiale și cicloane devastatoare în Asia: peste 900 de morți și sute de dispăruți
-
Exclusivacum 5 zileMehedinți: Primarul comunei Gogoșu, Jean Rogoveanu, a murit în urma unui infarct
-
Exclusivacum 7 zileDe ce spune Gabriel Nicolaev că „blocajele emoționale distrug viața înainte să distrugă sănătatea” – analiza unui concept promovat în cadrul CyGuru și Medicina Nicolaev
-
Exclusivacum 2 zileMehedinți: Un bărbat a murit strivit sub tractor, la Ilovăț
-
Exclusivacum o săptămână(VIDEO) Bărbat reținut pentru distrugerea unei autospeciale de poliție la Drobeta-Turnu Severin
-
Știri din județacum 5 zileCurățare Tapițerie Oradea – Soluții Profesionale
-
Socialacum 5 zileVitalitas, proiectul lui Dragoş Dobrescu, primul centru care oferă neurofeedback pentru seniori
-
Exclusivacum 6 zileMehedințean, cercetat pentru pornografie infantilă
-
Știri din județacum 7 zileEști în Regulă cu Legislația 2025 pentru Angajarea Muncitorilor Străini? (Sau doar crezi că ești?)

